31 oktober

Hej !
slut på höstlovet ....
men det har varit skönt att vila ut och jag har pluggat också visst är jag duktigt ?
mitt lov har besått av att jag har mest varit hemma men jag har också handlat lite
b.l.a 
Jacka
Uggs
Halsband
<3

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag har gjort om designen så det väl bra gjort ! <3
asså jag har inte nått att göra men jag ska kolla lite bilder på Alanya ( Turkiet ) för att vi ska dit i sommar :)
vi letar 7 stjärnit , har ni något bra att komma med så får ni skriva en kommentar nedan för !
jag ska lägga upp lite låtar som jag lyssnat på hela veckan
det var väl inte så intressant men det var allt jag har och säga .....
jo , vi fick hem omdömena denna veckan jag blev super glad :) jag fick bra på allt förutom mamma och svenska !

puss puss /// Emeli


Darin - viva la vida .




Rabih Jaber - You are not alone ( cover på michael jackson )




Pittbull - Move move Shake shake now drop drop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0